В процес на изглаждане са всички проблеми, които трябваше да бъдат решени при реконструкцията на високоскоростния път свързващ Пловдив и Асеновград. Това стана ясно при поредната работна среща за ремонта на Асеновградско шосе, която Областният управител свика днес в Областна администрация.
На срещата присъстваха шефът на АПИ, кметовете на общините Пловдив, Асеновград, Куклен и Родопи, собственикът на фирмата изпълнител на Асеновградско шосе, представители и шефове на „Пътпроект“, Напоителни системи, ЕВН “Електроразпределение – Юг“, ОПУ – Пловдив, проектанти, главни архитекти и експерти на общините и областна администрация.
Проблемът с коригирането на напоителните и отводнителните канали, които минават през трасето ще бъде решен до дни, за да може да стартира проектирането и изграждането на локални платна и кръговите кръстовища на Долни Воден и в началото на Асеновград. Възлагането и проектирането на локалните платна е ангажимент на трите общини Асеновград, Куклен и Родопи. От ЕВН “Електроразпределение – Юг“ предадоха проекта за електрозахранване на „Тракия икономическа зона“, чиято процедура очаква решение вече 6 месеца. Кметът на Пловдив Иван Тотев заяви, че забележките по проекта за кръговото на изхода на Пловдив са отстранени и парцеларния план е готов за съгласуване.
Тежки процедури преди реконструкцията на Пловдивското околовръстно шосе
Бяха обсъдени и проектите за удвояване на Околовръстно шосе, както и изграждането на Източна дъга на Пловдив, която да свързва Асеновградско с Ягодовско шосе. Подготвя се проект за изграждане на 7 километров 4-лентов околовръстен път с едно локално платно между "Скобелева майка" и Асеновградско шосе. Предстои да бъде изготвен парцеларен план, след като да започне отчуждаване. На срещата присъства за кратко и вицепремиерът Томислав Дончев.
След срещата, премиерът Бойко Борисов, който лично се ангажира да помага за реализацията на важните транспортни проекти на Пловдив, се обади на областния управител, за да получи информация за мерките, които ще се предприемат за разрешаване на проблемите.
На срещата присъстваха шефът на АПИ, кметовете на общините Пловдив, Асеновград, Куклен и Родопи, собственикът на фирмата изпълнител на Асеновградско шосе, представители и шефове на „Пътпроект“, Напоителни системи, ЕВН “Електроразпределение – Юг“, ОПУ – Пловдив, проектанти, главни архитекти и експерти на общините и областна администрация.
Проблемът с коригирането на напоителните и отводнителните канали, които минават през трасето ще бъде решен до дни, за да може да стартира проектирането и изграждането на локални платна и кръговите кръстовища на Долни Воден и в началото на Асеновград. Възлагането и проектирането на локалните платна е ангажимент на трите общини Асеновград, Куклен и Родопи. От ЕВН “Електроразпределение – Юг“ предадоха проекта за електрозахранване на „Тракия икономическа зона“, чиято процедура очаква решение вече 6 месеца. Кметът на Пловдив Иван Тотев заяви, че забележките по проекта за кръговото на изхода на Пловдив са отстранени и парцеларния план е готов за съгласуване.
Тежки процедури преди реконструкцията на Пловдивското околовръстно шосе
Бяха обсъдени и проектите за удвояване на Околовръстно шосе, както и изграждането на Източна дъга на Пловдив, която да свързва Асеновградско с Ягодовско шосе. Подготвя се проект за изграждане на 7 километров 4-лентов околовръстен път с едно локално платно между "Скобелева майка" и Асеновградско шосе. Предстои да бъде изготвен парцеларен план, след като да започне отчуждаване. На срещата присъства за кратко и вицепремиерът Томислав Дончев.
След срещата, премиерът Бойко Борисов, който лично се ангажира да помага за реализацията на важните транспортни проекти на Пловдив, се обади на областния управител, за да получи информация за мерките, които ще се предприемат за разрешаване на проблемите.