Градският транспорт на Пловдив отново е част от приложението Google Maps (Гугъл мапс).
Това съобщи пред журналисти директорът на общинското предприятие „Организация и контрол по транспорта” Георги Стоилов. По думите му времето, в което бе прекъсната връзката с платформата, е било тестови период.
Пловдив става вторият град у нас с възможност за дигитални плащания в градския транспорт
"В последните близо два месеца пловдивчани и гости на града не можеха да се възползват от услугата и нямаха информация през приложението за маршрутите на обществения транспорт.
В момента всеки може да ползва приложението в пълния му капацитет", посочи Стоилов. Той подчерта, че платформата е допълнена с нови функционалности заради големия обем от актуална информация, която им е предоставила общинската администрация.
"Данните ще бъдат обновявани всеки месец. В приложението може да бъде открита информация за това кой превозвач оперира на съответната линия, точните спирки и временните маршрути, които действат.
Нов превозвач поема линия №37 от градския транспорт на Пловдив
За сега няма сериозни проблеми по линия 25, където пилотно започна безконтактно закупуване на билети за пътуване - с банкова карта или с мобилно приложение", коментира Стоилов.
Предстои скоро да бъде включена и втора линия, в която да се закупуват безконтактно превозни документи.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня
Това съобщи пред журналисти директорът на общинското предприятие „Организация и контрол по транспорта” Георги Стоилов. По думите му времето, в което бе прекъсната връзката с платформата, е било тестови период.
Пловдив става вторият град у нас с възможност за дигитални плащания в градския транспорт
"В последните близо два месеца пловдивчани и гости на града не можеха да се възползват от услугата и нямаха информация през приложението за маршрутите на обществения транспорт.
В момента всеки може да ползва приложението в пълния му капацитет", посочи Стоилов. Той подчерта, че платформата е допълнена с нови функционалности заради големия обем от актуална информация, която им е предоставила общинската администрация.
"Данните ще бъдат обновявани всеки месец. В приложението може да бъде открита информация за това кой превозвач оперира на съответната линия, точните спирки и временните маршрути, които действат.
Нов превозвач поема линия №37 от градския транспорт на Пловдив
За сега няма сериозни проблеми по линия 25, където пилотно започна безконтактно закупуване на билети за пътуване - с банкова карта или с мобилно приложение", коментира Стоилов.
Предстои скоро да бъде включена и втора линия, в която да се закупуват безконтактно превозни документи.
Всеки момент е важен! Последвайте ни в Google News Showcase и Instagram, за да сте в крак с темите на деня