Футболен клуб „Ботев" бе избран за символ на града под тепетата според резултатите от националната кампания „Избери символа на твоя град". Пловдивчани си оспорваха първенството между ФК „Локомотив" и ФК „Ботев". Софиянци пък продължиха вечното столично дерби - те гласуваха активно за ФК „Левски" и ФК „ЦСКА", като сините се наложиха като по-емблематични.
В продължение на месец - от 15 юли до 15 август, 19 257 българи гласуваха не само за припознатите местни забележителности, но и за забавни и оригинални предложения с чувство за хумор. В класацията жителите на 27-те областни града избираха емблема на своето населено място.
Най-много гласове са отчетени в началото и в края на кампанията. Най-активни са били потребителите от Пловдив и София.
Ето и крайното класиране от кампанията: Благоевград - Възрожденския квартал „Вароша"; Бургас - Мостът; Варна - Морската градина; Велико Търново - Крепостта Царевец; Видин - Крепостта Баба Вида; Враца - „Вратцата"; Габрово - Етъра; Добрич - Паметника на Хан Аспарух; Кърджали - Перперикон; Кюстендил - Хисарлъка; Ловеч - Покритият мост; Монтана - Монтето; Пазарджик - Старата поща; Перник - Крепостта Кракра; Плевен - „Плевенската панорама"; Пловдив - ПФК Ботев Пловдив; Разград - Археологически резерват „Абритус"; Русе - Паметника на Свободата; Силистра - Резерват Сребърна; Сливен - Сините камъни; Смолян - Родопите; София - ФК ЛЕВСКИ; Стара Загора - Парк Аязмото; Търговище - Парк „Борово око"; Хасково - Монументът „Света Богородица с младенеца"; Шумен - Паметник „Създатели на българската държава"; Ямбол - „Безистенът".
Емблемите на 27-те областни града, спечелили в надпреварата, ще бъдат нарисувани от карикатуриста Ивайло Нинов до средата на септември.