Понеделник, 22 ноември, е началният ден на конкурса за избор на нов обществен посредник в Община Бургас. Документите, които кандидатите трябва да попълнят са заявление-образец, мотивационно писмо, автобиография, диплома за висше образование, свидетелство за съдимост, документи, удостоверяващи трудов стаж и удостоверение, че кандидатът е психически здрав. Заявлението може да бъде изтеглено от сайта на Общинския съвет www.burgascouncil.org, документите се подават в съвета – улица „Александровска” 26, етаж 1, стая 108, до 12 часа на 23 декември.
Според изискванията, кандидатите за омбудсман на Бургас трябва даса неосъждани, да живеят постоянно на територията на града, да имат висше образование и минимум 10 години трудов стаж, да притежават високи морални качества. Допускането до конкурса се извършва от комисия, резултатите от нейната работа ще бъдат публикувани в местни вестници. Познанията на кандидатите в правозащитаването ще бъдат оценени на интервю на 6 януари, от 9 часа, в стая 111 в Общинска администрация. След него комисията ще предложи на Общинския съвет първите трима в класирането.