Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ да предприеме бързи мерки със системните нарушения на таксиметрови шофьори, които използват стоянката пред Водната палата. За това настоява в отворено писмо до медиите общинският съветник от Бургас Калояна Живкова.
Ще проверяват таксиметровите коли и през нощта
„Проблемите са от години, а контролът е нулев, поведението на шофьорите-публично достояние на жителите на цял Бургас, е безнаказано. Време служителите на местната специализирана агенция да вземат отношение“, пише Калояна Живкова.
И посочва: Бургазлии и гостите на града са принуждавани да приемат „твърда цена“ за превоз. Ако откажат, нямат право да се качат в друга кола. Ако някой си позволи да го направи, ще бъде изгонен от шофьора или помолен да напусне за да не стане обект на агресия.
Ако случайно някой шофьор си позволи да пререди кола саморазправата е гарантирана - препречване на път, надуване на клаксони, а понякога и физическа сила. Сюжетът с „твърдата цена“, отказ на курсове и скандали е имало вчера, докато валеше проливен дъжд, разказват потърпевши.
Предложение: Гореща линия за таксита-копърки в Бургас
А пътниците са били рекетирани, гонени и обиждани от таксиметрови шофьори пред Водната палата. Местните жители знаят какво се случва на тази стоянка и я избягват. Но все пак тя се намира в идеалния център на Бургас и клиенти за рекет винаги се намират, заявява Живкова.
"Подобни практики, освен, че са в противоречие със законодателството уронват престижа на целия бранш. От произвола на група хора страдат бургазлии, гостите на града и всички таксиметрови шофьори, които са изрядни и работят по правилата", коментира тя.
„Не може да се разчита само на саморегулация и инстинкта за самосъхранение на гражданите. Предвид и предстоящия туристически сезон, настоявам да бъдат взети и категорични мерки срещу тези безобразия“, пише още Живова.
Ще проверяват таксиметровите коли и през нощта
„Проблемите са от години, а контролът е нулев, поведението на шофьорите-публично достояние на жителите на цял Бургас, е безнаказано. Време служителите на местната специализирана агенция да вземат отношение“, пише Калояна Живкова.
И посочва: Бургазлии и гостите на града са принуждавани да приемат „твърда цена“ за превоз. Ако откажат, нямат право да се качат в друга кола. Ако някой си позволи да го направи, ще бъде изгонен от шофьора или помолен да напусне за да не стане обект на агресия.
Ако случайно някой шофьор си позволи да пререди кола саморазправата е гарантирана - препречване на път, надуване на клаксони, а понякога и физическа сила. Сюжетът с „твърдата цена“, отказ на курсове и скандали е имало вчера, докато валеше проливен дъжд, разказват потърпевши.
Предложение: Гореща линия за таксита-копърки в Бургас
А пътниците са били рекетирани, гонени и обиждани от таксиметрови шофьори пред Водната палата. Местните жители знаят какво се случва на тази стоянка и я избягват. Но все пак тя се намира в идеалния център на Бургас и клиенти за рекет винаги се намират, заявява Живкова.
"Подобни практики, освен, че са в противоречие със законодателството уронват престижа на целия бранш. От произвола на група хора страдат бургазлии, гостите на града и всички таксиметрови шофьори, които са изрядни и работят по правилата", коментира тя.
„Не може да се разчита само на саморегулация и инстинкта за самосъхранение на гражданите. Предвид и предстоящия туристически сезон, настоявам да бъдат взети и категорични мерки срещу тези безобразия“, пише още Живова.