97501
Може ли Facebook да спре достъпа ни до Messenger
Фейсбук няма как да спре достъпа ни до „Месинджър“, ако не приемем новите правила за поверителност, заяви за „Дарик“ Павел Хрисков, управител на софтуерна компания.
Facebook се превръща в място за срещи и флирт с ново приложение
На 25 май влиза в сила новият Регламент за защита на личните данни и социалната мрежа започна да изпраща известия на потребителите, че ако не се съгласят с променените условия за поверителност, няма да могат да използват услугата.
Facebook добавя нови настройки за защита на личните данни
Начинът, по който Фейсбук подканва потребителите си да приемат новите правила на поверителност звучи ултимативно. „Съобщението от социалната мрежа към потребителите е от типа на „Ето, тази услуга я ползвайте, но преди това кликнете“. Въпреки това след тази дата няма как човек да бъде ограничен в използването на безплатна услуга, защото не се е съгласил с определени правила“, убеден е Хрисков.
Потребителите на Facebook ще могат да обжалват, ако им бъдат цензурирани публикации
Той добави, че целта на новият Регламент за защита на личните данни е потребителите да имат възможност да вземат решение дали искат отсега нататък данните им да бъдат използвани и да получават съобщения от различни фирми и институции. Това е моментът да разчистим електронната си поща, посочи експертът.
„Липсата на отговор вече означава и несъгласие – повече не трябва да ви изпращат каквито и да е търговски съобщения“, посочи той.
Измислената реалност и фалшивият ни живот във Facebook (ВИДЕО)
Павел Хрисков каза още, че около 80 процента от малките и средните предприятия не само в България, но и в целия ЕС не са готови за регламента, но това не е причина за притеснение. По думите му от 25 май всъщност ще започне постепенното навлизане на новите правила.
Хората не трябва да се притесняват, че не са подготвени. Регламентът е направен, за да се замислим, че трябва пазим информацията на другите и малките организации биха могли да се справят сами, изтъкна Хрисков.
Facebook се превръща в място за срещи и флирт с ново приложение
На 25 май влиза в сила новият Регламент за защита на личните данни и социалната мрежа започна да изпраща известия на потребителите, че ако не се съгласят с променените условия за поверителност, няма да могат да използват услугата.
Facebook добавя нови настройки за защита на личните данни
Начинът, по който Фейсбук подканва потребителите си да приемат новите правила на поверителност звучи ултимативно. „Съобщението от социалната мрежа към потребителите е от типа на „Ето, тази услуга я ползвайте, но преди това кликнете“. Въпреки това след тази дата няма как човек да бъде ограничен в използването на безплатна услуга, защото не се е съгласил с определени правила“, убеден е Хрисков.
Потребителите на Facebook ще могат да обжалват, ако им бъдат цензурирани публикации
Той добави, че целта на новият Регламент за защита на личните данни е потребителите да имат възможност да вземат решение дали искат отсега нататък данните им да бъдат използвани и да получават съобщения от различни фирми и институции. Това е моментът да разчистим електронната си поща, посочи експертът.
„Липсата на отговор вече означава и несъгласие – повече не трябва да ви изпращат каквито и да е търговски съобщения“, посочи той.
Измислената реалност и фалшивият ни живот във Facebook (ВИДЕО)
Павел Хрисков каза още, че около 80 процента от малките и средните предприятия не само в България, но и в целия ЕС не са готови за регламента, но това не е причина за притеснение. По думите му от 25 май всъщност ще започне постепенното навлизане на новите правила.
Хората не трябва да се притесняват, че не са подготвени. Регламентът е направен, за да се замислим, че трябва пазим информацията на другите и малките организации биха могли да се справят сами, изтъкна Хрисков.