/ БГНЕС
Facebook ще има вероятно нужна от "няколко години", за да разреши проблемите, разкрити от скандала за пропуските на социалната мрежа при защита на личните данни на потребителите ѝ, свързан с аналитичната компания Кембридж Аналитика. Това мнение изрази създателят на Facebook Марк Зукърбърг в интервю, публикувано днес.
 
В него той защитава и икономическия модел на компанията Facebook и отвръща на критиките, отправени към нея от президента на Apple Тим Кук миналата седмица.

Един от основните проблеми на Facebook е неговият "идеализъм", защото той дълго време виждаше само добрите страни на свързването чрез интернет между хората, каза Марк Зукърбърг.

И Playboy се маха от Facebook
 
„Ние не прекарахме достатъчно време, за да инвестираме или да размишляваме върху лошите страни на използването на някои от инструментите ни“, допълни Зукърбърг пред сайта Вокс.
 
„Мисля сега, че хората напълно основателно се фокусират върху някои от рисковете и върху лошите страни“, добавя той.

Марк Зукърбърг се извини на британците чрез вестниците
 
Мисля, че ние ще разрешим този проблем, но това ще отнеме няколко години. Бих искал да разреша всички тези въпроси за три или четири месеца, но мисля, че истината е, че за разрешаването на някои от тези въпроси ще е нужно повече време, допълни Зукърбърг.

Марк Зукърбърг: Facebook направи грешки и трябва да ги поправи
 
В интервюто той отхвърли критиките на Тим Кук, според когото Facebook е имал проблеми заради икономическия си модел.
 
„Мисля, че този аргумент, че ако не плащате, на нас няма да ни пука за вас, е формулиран с много лека ръка. И той не отговаря изобщо на истината“, каза Зукърбърг, визирайки критиките на Тим Кук.

Скандал разтресе Facebook: Задава ли се бойкот на социалната мрежа?
 
Действителността е, че ако вие искате да създадете една услуга, която помага за свързването на всеки на планетата, тогава много хора няма да имат средствата да платят. Ето защо, както е при много медии, един модел, базиран на рекламата, е единственият рационален модел, каза ръководителят на Facebook.
БТА