Анализът на данните от втората черна кутия на самолета на "Джърмануингс", катастрофирал във Френските Алпи, потвърждават, че вторият пилот умишлено е разбил самолета, казаха следователите, цитирани от Франс прес.
При първото разчитане на данните вчера е станало ясно, че вторият пилот Андреас Лубиц е използвал автопилота, за да насочи самолета към снижаване с височина от около 30 метра. След това няколко пъти е променял настройките на автопилота, за да увеличи скоростта на самолета при снижаване, съобщи френското Бюро за разследвания и анализи.
Вторият пилот е задействал снижаването на разбилия се самолет
Втората черна кутия, която беше открита вчера, съдържа 500 параметъра, между които данни за височината, скоростта и режима на двигателите.
Първата беше намерен в деня на самата катастрофа и анализът на данните от нея позволи на разследващите да установят, че в момента на катастрофата първият пилот е бил извън пилотската кабина, вторият пилот се е заключил вътре и както изглежда умишлено е разбил самолета.
Вторият пилот умишлено е разбил самолета
Основната версия за разбиването на самолета е, че вторият пилот Андреас Лубиц е заключил капитана на "Еърбъс" А320 извън кабината и преднамерено е разбил полет 9525 във френския планински склон на 24 март по време на курс от Барселона за Дюселдорф. Всички 150 души на борда загинаха.
Самолетни катастрофи, умишлено причинени от пилоти
Източник: БТА