Тунизийска стартираща компания обновява обувки и кожени чанти чрез добавяне на поп цвят, съобщава съобщава Voice of America (VOA).

Съоснователят Шариф Заруи казва, че целта е да намали отпадъците и да вдъхнови екологичното консуматорство

Една от най-важните цели е да промени поведението на потребителите. Дава се възможност на клиентите да поемат отговорност за своите покупки, насърчават ги да купуват продукти
които са съобразени с околната среда, избират рециклирани продукти и избягват да купуват обувки, направено по бърз моден начин.

В помощ на екологията: В Кения правят дрехи и обувки от сушена рибешка кожа

Заруи в момента ръководи екип от 10 артиста, които се надява да създаде неговата собствена марка обувки в бъдеще, използвайки само рециклирана кожа, както и разширяване на стартъпа към други държави
Voice of America (VOA)