Главният изпълнителен директор и президент на Фейсбук Марк Зукърбърг в интервю за Си Ен Ен заяви, че е готов да даде показания в Конгреса по въпроса за скандала със злоупотребата с лични данни на 50 милиона потребители на социалната мрежа.
Зукърбърг каза, че ще се яви пред Конгреса, ако това бъде сметнато за необходимо, но отбеляза, че във Фейсбук има и други ръководни кадри, които отговарят за конкретни отдели и те са по-подходящи да предоставят на конгресмените исканата от тях информация.
Той за пръв път поднесе извиненията си за недостатъците в политиката на Фейсбук, заради които едно приложение получи достъп до личните данни на 50 милиона потребители на социалната мрежа без тяхно съгласие.
Скандал разтресе Facebook: Задава ли се бойкот на социалната мрежа?
Снощи той коментира скандала в страницата си във Фейсбук, но тогава не се извини.
Зукърбърг заяви, че е време на повече регулации на технологичните фирми, тъй като те играят все по-важна роля в света и спомена, че трябва да се знае кой плаща за онлайн реклами, предаде Асошиейтед прес.
Той заяви, че вече няма съмнение, че Фейсбук и други големи технологични компании трябва да бъдат по-строго регулирани. Той каза, че законодателите трябва да работят с фирмите, за да се прецени кои регулации са най-смислени.
Изтичането на данни от Фейсбук: каква е ролята на „Кеймбридж Аналитика“ и Алекс Коган
Зукърбърг заяви, че според него е добра идея да се задължат интернет компаниите да предоставят информация за лицата, които плащат за онлайн реклами.
Това предложение се разглежда от Конгреса, след като стана известно, че руснаци са финансирали политически реклами по време на кампанията за президентските избори в САЩ от 2016 г., но това се узна едва след изборите.
Зукърбърг каза, че ще се яви пред Конгреса, ако това бъде сметнато за необходимо, но отбеляза, че във Фейсбук има и други ръководни кадри, които отговарят за конкретни отдели и те са по-подходящи да предоставят на конгресмените исканата от тях информация.
Той за пръв път поднесе извиненията си за недостатъците в политиката на Фейсбук, заради които едно приложение получи достъп до личните данни на 50 милиона потребители на социалната мрежа без тяхно съгласие.
Скандал разтресе Facebook: Задава ли се бойкот на социалната мрежа?
Снощи той коментира скандала в страницата си във Фейсбук, но тогава не се извини.
Зукърбърг заяви, че е време на повече регулации на технологичните фирми, тъй като те играят все по-важна роля в света и спомена, че трябва да се знае кой плаща за онлайн реклами, предаде Асошиейтед прес.
Той заяви, че вече няма съмнение, че Фейсбук и други големи технологични компании трябва да бъдат по-строго регулирани. Той каза, че законодателите трябва да работят с фирмите, за да се прецени кои регулации са най-смислени.
Изтичането на данни от Фейсбук: каква е ролята на „Кеймбридж Аналитика“ и Алекс Коган
Зукърбърг заяви, че според него е добра идея да се задължат интернет компаниите да предоставят информация за лицата, които плащат за онлайн реклами.
Това предложение се разглежда от Конгреса, след като стана известно, че руснаци са финансирали политически реклами по време на кампанията за президентските избори в САЩ от 2016 г., но това се узна едва след изборите.