/ iStock/Getty Images
Спонтанност, изобретателност, чувство за хумор и споделяне са отличителните белези на годината на „TikTok“, активна в преодоляването на пропастта, правейки мост между поколенията чрез създаване на език за баби, дядовци и внуци, показващ талант във всичките му форми: чрез креативност - обектив, който прави кратката видео платформа за мобилни устройства уникална.

САЩ не дадоха нова отсрочка на TikTok, преговорите продължават

Вече не просто играчка за деца и тийнейджъри, през 2020 г. тя беше обогатена както от гледна точка на потребителите, като ще обхване повече възрастови групи - от родители до учители, до баби и дядовци, така и по отношение на все по-разнородно съдържание.

2020 г. бе белязана от раждането и експлозията на тенденцията „Научи с Тик Ток“ - линията образователни видеоклипове, която представя новия начин за учене и споделяне на знания, умения и интереси. Освен това през месеците спортните и модни съдържания се попълниха и обогатиха потребителите на „За теб“.

Спортът трансформира платформата във фитнес зала с кратки видеоклипове и показва тренировъчния момент като чисто забавление. Модата, придаваща емоциите на първия ред от модни ревюта на общността и потвърждаващо ролята на платформата като катализатор на тенденциите.

В центъра на всичко това са създателите, душата и биещото сърце на „Tик Ток“ които през годината се отличаваха с подкрепата си за важни социални каузи, символ на желанието за по-приобщаваща и равна реалност.

Има и много известни личности, както и певци и артисти , които са се присъединили към платформата, показвайки своята неочаквана и нова страна. Неизбежно за цялото съдържание, подходящият саундтрак и използването на филтри, повторения и стикери, достъпни за всеки за обогатяване на видеоклиповете.

„Тик Ток“ стимулира и помага за творческо изразяване, насърчавайки потребителите да споделят своите страсти и моменти от живота си чрез кратки видеоклипове с продължителност до 60 секунди и предлагайки персонализирана видео емисия („За теб“) въз основа на това, което харесват и споделят.

След малко повече от две години „Тик Ток“ продължава да бъде едно от най-популярните и изтегляни приложения в света. Предлага се на над 150 пазара и на 75 различни езика

Съдия блокира забраната на Тръмп за TikTok

По света десетки хиляди видеоклипове се качват в „Тик Ток“ всяка минута. Имаше много предизвикателства, лансирани през 2020 г., които допринесоха за превръщането на тенденциите в истинска „зараза“.

Сред тях са „зрели и класическата комедия“, „ какви сме били“, но също и „оставам в къщи“ , които характеризират първите месеци на 2020 г. по време на периода на заключване. Сред най-популярните от скорошната линия с информация и учебно съдържание „учи с Тик Ток“.

Не само родените през XXI век и „поколението Z“, дори родителите, бабите и дядовците намират място в общността „TikTok“: от майки, които иронично разказват живота си като родители, до баби и дядовци, перфектни партньори в скечове с внуци.

„TikTok“ е платформата, избрана от няколко световни знаменитости: Уил Смит, Дуа Липа, Ед Шийрън, Дженифър Лопес, Джъстин Бийбър, Джейн Фонда отвъд океана и Мишел Хунзикер, Киара Ферагни, Федес, Паола Турани, Елизабета Каналис, Беатрис Вали, Мара Вение, Марко Монтеманьо, Джанлука Ваки в Италия.

Това са само някои от знаменитостите и уеб звездите, които избират „Тик Ток“, за да разширят своите канали и преди всичко да се изразят, докато се забавляват . Музиката е гръбнакът на света на „Тик Ток“ и има много изпълнители, които избират платформата за стартирането на своите сингли. Все повече нови таланти, започвайки от „Тик Ток“, идват да се изкачват по музикалните класации.

„Тик Ток“ обяви „TikTok Fund for Creators“, за да предложи подкрепа на общността и възможност да превърне творчеството на най-талантливите творци в кариера. Новият Европейски фонд започна с първоначално разпределение от 60 милиона евро за първата година, което ще се увеличи до най-малко 255 милиона в рамките на три години.

TikTok ще оспори пред съда указа на Тръмп

На „Тик Ток“ можете да се регистрирате на възраст над 13 години и функцията за директни съобщения е деактивирана за под 16 години. Функцията „Family Linking“ позволява на възрастен да се намеси в някои функции за контрол на приложенията, като помага на родителите да гарантират безопасността на децата си.

„Тик Ток“ също се присъедини към Кодекса за поведение на ЕС относно дезинформацията и Кодекса за поведение на Европейската комисия срещу речта на омразата онлайн, за да популяризира положителния опит в платформата.

И накрая, сред другите налични ресурси, „Тик Ток“ е домакин на страница за информация в приложението, която предлага надеждна информация за COVID-19 от СЗО.
БГНЕС