Безпрецедентната сума наскоро надмина предишните рекордни разходи по време на цялата кампания на Барак Обама за преизбирането му през 2012 г., съобщиха от Advertising Analytics.
„Блумбърг надмина рекорда за разходи на Обама от 2012 г. от 338,3 млн. долара, което го прави най-харчещия кандидат за всички времена“, казват от групата. Числата включват само тези за традиционна излъчваща реклама по телевизията и радиото.
Майкъл Блумбърг ще продаде компанията си, ако бъде избран за президент на САЩ
Блумбърг, който се стреми да бъде номиниран от Демократическата партия, също е много по-напред в дигиталната реклама и през миналата седмица е изразходвал 14,5 млн. долара само за реклами във Facebook и Google - повече от 10 пъти от всичките му конкуренти-демократи, взети заедно.
Общата сума не включва разходи от външни групи, които не са официално свързани с политическите партии, но които харчат значително през изборен сезон в подкрепа на - или противопоставяне на конкретни кандидати.
През цикъла през 2016 г. разходите на супер PACs (комитети за политически действия) и други групи, които могат да изразходват неограничени средства, но не им позволяват да се координират с кампании, стигнаха 1,4 млрд. долара, сочи информация на Центъра за отзивчива политика.
„Блумбърг надмина рекорда за разходи на Обама от 2012 г. от 338,3 млн. долара, което го прави най-харчещия кандидат за всички времена“, казват от групата. Числата включват само тези за традиционна излъчваща реклама по телевизията и радиото.
Майкъл Блумбърг ще продаде компанията си, ако бъде избран за президент на САЩ
Блумбърг, който се стреми да бъде номиниран от Демократическата партия, също е много по-напред в дигиталната реклама и през миналата седмица е изразходвал 14,5 млн. долара само за реклами във Facebook и Google - повече от 10 пъти от всичките му конкуренти-демократи, взети заедно.
Общата сума не включва разходи от външни групи, които не са официално свързани с политическите партии, но които харчат значително през изборен сезон в подкрепа на - или противопоставяне на конкретни кандидати.
През цикъла през 2016 г. разходите на супер PACs (комитети за политически действия) и други групи, които могат да изразходват неограничени средства, но не им позволяват да се координират с кампании, стигнаха 1,4 млрд. долара, сочи информация на Центъра за отзивчива политика.