Вече няма да се вижда марката на Dolce&Gabbana и на Versace по произвежданите от тях облекла. Така решиха модните дизайнери, хвърляйки в ужас имитаторите на дрехите им.
Мнозина обаче се питат как отсега нататък ще се разпознае една дреха на двойката от такава на Versace например. "Дойде моментът на стила, който ще се разпознава от детайлите и от високотехнологичната обработка на дрехата. Вече няма да бъде достатъчно да произведеш някакво подобие, за да се наречеш създател на дрехи", казаха Доменико Долче и Стефано Габана, които кръстиха последната си колекция с нееднозначното име Re-evolution.
Тя включва мъжки якета във военен стил от типа „Stargate“. По фланелките им пък има термолепенки от скоч. Панталоните са в стил „товарачески“. „Неотдавна пуснахме в продажба 300 чифта дънки със скоч на мястото на шевовете и без никакви етикети. Разграбиха се веднага“, уверяват двамата дизайнери. „No logo“ тенденцията обаче завладя и марката Versace.
"Медузата вече няма да я има по облеклата ни, ще се придържаме към минималистки glamour“, уверява и Донатела Версаче. Последното й изобретение са многофункционални дрехи, излъскани с протеини от коприна.
„Луксът означава и респект към околната среда. Обожавам онзи, който измисля и преоткрива нещата около себе си. Моята мода е такава - нищо не е това, което изглежда. Един шлифер може да се превърне в блузон или жилетка, зависи от ситуацията“, казва още Донатела Версаче.