Луксозните марки са създали истински "дигитален вариант" на всички предлагани стоки, използвайки видеоклипове, снимки и цели каталози, които рекламират моделите им. Традиционната реклама на гланцирана хартия вече не е единственият начин за комуникация с обществеността, тъй като марките се опитват да се възползват от увеличеното търсене на продукти в мрежата, чрез социалните мрежи Facebook и Twitter.
„Ако се направи добре уеб-страницата може да бъде по-добрия вариант за реклама, отколкото традиционно използваните средства", твърдят експерти, цитирани от БГНЕС. Интернет и социалните мрежи са една силна и обнадеждаваща перспектива в бъдеще, които могат да доведат до израстването и печалбата на редица фирми. Покупката на луксозни стоки, дори и на моделите на известни дизайнери на дрехи, обикновено се свърза с поглед и допир.
И все пак повечето клиенти предпочитат да видят продукта с очите си, да го пипнат или помиришат, за това голямо значение има марката да е утвърдена и да предоставя на потребителите богат избор от видео и снимки.