/ Gulliver/Getty Images
Астронавтите от НАСА Ник Хейг и Андрю Морган ще излязат в открития космос на 21 август, за да установят на Международната космическа станция нов модул за скачване на американския сегмент "Хармъни", съобщи ТАСС.

Илон Мъск стои твърдо зад идеята за атакуване на Марс с ядрени бомби

Специалисти от американското космическо ведомство изтъкнаха, че монтирането на втори модул за скачване - International Docking Adapter на американския отсек на орбиталната станция ще открие нови възможности. Това е особено важно предвид заплануваните полети до МКС от търговските кораби "Боинг Си-Ес-Ти Старлайнер" и пилотиран "Дракон" на компанията "Спейс екс".

НАСА се подготвя за Марс на ледник в Исландия

Американските астронавти вече са си подготвили скафандрите за извънбордова работа. На 19 август екипът с помощта на дистанционния манипулатор ще осъществи прехващането на новия модул за скачване, който беше доставен през месец юли от товарния кораб "Дракон". Устройството ще бъде разположено на предвиденото място за монтаж. Задачата на Хейг и
Морган е да включат също кабелите за връзка и електрозахранване на новия модул.

Какви са заплатите на руските космонавти?

Астронавтите са се обучавали на Земята около 200 часа в специален басейн за работа в открития космос. Това ще е третата "лунна разходка" на Ник Хейг и първата за Андрю Морган.