Над 3,5 милиона сигнала са били приети през миналата година на спешния телефон 112, сочат данни на институцията.
Средно на ден операторите са обработвали по около 10 000 обаждания. С настъпването на COVID-19 сигналите рязко са се увеличили и са стигнали почти троен ръст.
Според числата на дирекцията за миналата година, има и спад на фалшивите сигнали с над 10 процента. Статистиката сочи, че всяко обаждане е било обработено средно за около 10 секунди.
Средно на ден операторите са обработвали по около 10 000 обаждания. С настъпването на COVID-19 сигналите рязко са се увеличили и са стигнали почти троен ръст.
Според числата на дирекцията за миналата година, има и спад на фалшивите сигнали с над 10 процента. Статистиката сочи, че всяко обаждане е било обработено средно за около 10 секунди.