Контрольор свалил японски турист от трамвай заради неперфориран билет. Случката от събота около обяд, разиграла се в трамвай по линия №5, възмути стотици хора в социалните мрежи след пост на очевидец, пише NOVA.
В нарушение ли е бил японецът и наистина ли са го глобили?
Дочка Андреева става свидетел на свалянето на туриста от превозното средство.
Летен експеримент: Може ли чужденец да се оправи сам в София? (ВИДЕО)
"Пред мен беше седнал японец, държеше билетче в ръка", спомня си Дочка. Билетчето обаче не било перфорирано. Тогава в трамвая се качил контрольор, поискал билета на японеца и той го дал. След това проверяващият редовността на пътниците показал на чужденеца, че трябва да слезе. Докато слизали, Дочка попитала какъв е проблемът и получила отговор - неперфориран билет.
След като Андреева разказва всичко това в пост в социалните мрежи, недоволните реакции не закъсняват.
Летище София: в капана на простащината
Беше много неприятно за човек, който знае какво коства на една държава да се утвърди като туристическа дестинация, казва очевидката и допълва, че не може по този начин да гоним чужденците и да правим лоша реклама на страната.
Ръководителят на „Контрол по редовността на пътниците” в ЦГМ Алексей Фикинчев уточни, че туристът не е бил глобен, а контрольорът го е пуснал да си върви. На въпрос дали в подобна ситуация съответният контрольор може просто да продупчи билета на чужденеца, който не знае за правилата у нас, Фикинчев отговори утвърдително. "По принцип да и такъв е съветът към всички контрольори", каза той.
В нарушение ли е бил японецът и наистина ли са го глобили?
Дочка Андреева става свидетел на свалянето на туриста от превозното средство.
Летен експеримент: Може ли чужденец да се оправи сам в София? (ВИДЕО)
"Пред мен беше седнал японец, държеше билетче в ръка", спомня си Дочка. Билетчето обаче не било перфорирано. Тогава в трамвая се качил контрольор, поискал билета на японеца и той го дал. След това проверяващият редовността на пътниците показал на чужденеца, че трябва да слезе. Докато слизали, Дочка попитала какъв е проблемът и получила отговор - неперфориран билет.
След като Андреева разказва всичко това в пост в социалните мрежи, недоволните реакции не закъсняват.
Летище София: в капана на простащината
Беше много неприятно за човек, който знае какво коства на една държава да се утвърди като туристическа дестинация, казва очевидката и допълва, че не може по този начин да гоним чужденците и да правим лоша реклама на страната.
Ръководителят на „Контрол по редовността на пътниците” в ЦГМ Алексей Фикинчев уточни, че туристът не е бил глобен, а контрольорът го е пуснал да си върви. На въпрос дали в подобна ситуация съответният контрольор може просто да продупчи билета на чужденеца, който не знае за правилата у нас, Фикинчев отговори утвърдително. "По принцип да и такъв е съветът към всички контрольори", каза той.