БДЖ ще купува ПОС терминали за плащане с банкова карта във влака. Вече има обявена обществена поръчка, каза БНР Ивайло Георгиев - директор на „Продажби и обслужване" в компанията.
Промяната се случва на фона на данните за влошено финансово състояние на дружеството. Репортерът Добромир Видев допълва.
Публикуваният междинен отчет на дружеството показва, че за първото тримесечие на тази година БДЖ е спечелило едва 13 500 000 лева от продажби на билети. Това е с близо 8 милиона по-малко, в сравнение с тримесечието от миналата година.
Лошите финансови резултати на дружеството са на фона на увеличеното финансиране от страна на държавата, която за първите 3 месеца е дала около 60 милиона лв.
Данните на БДЖ показват, че за първите три месеца на тази година са на загуба с 15 200 000 лева. Около 4 200 000 лв. е била загубата за трите месеца на 2022-ра година. Ивайло Георгиев - директор на дирекция „Продажби и обслужване" каза, че в момента текат обществени поръчки, за да може продажбата на билети да бъде повишена.
"Обществена поръчка за надграждане на системата за билетоиздаване, за доставка на тези мобилни устройства за кондукторите, за разработване на софтуер за билетоиздаващите автомати по гарите".
Кога обаче всичко ще стане факт, Ивайло Георгиев не каза. Машините за продажба на билети стоят от години по гарите. Директорът на дирекция „Продажби и обслужване" допълни, че продължава акцията с т. нар. „народни карти за пътуване“. През „Фейсбук“ се искат данни за банкови карти, което е измама, каза Ивайло Георгиев
"С документи за пътуване ще могат да се снабдяват единствено от офисите на БДЖ или железопътните гари. Продажбите, които предлагаме чрез нашия сайт са само за билети за еднократно пътуване. Нашите клиенти да бъдат много мнителни при подобни примамливи предложения, които се пускат в пространството".
БДЖ е сигнализирало за измамата Фейсбук и българските власти.
Промяната се случва на фона на данните за влошено финансово състояние на дружеството. Репортерът Добромир Видев допълва.
Публикуваният междинен отчет на дружеството показва, че за първото тримесечие на тази година БДЖ е спечелило едва 13 500 000 лева от продажби на билети. Това е с близо 8 милиона по-малко, в сравнение с тримесечието от миналата година.
Лошите финансови резултати на дружеството са на фона на увеличеното финансиране от страна на държавата, която за първите 3 месеца е дала около 60 милиона лв.
Данните на БДЖ показват, че за първите три месеца на тази година са на загуба с 15 200 000 лева. Около 4 200 000 лв. е била загубата за трите месеца на 2022-ра година. Ивайло Георгиев - директор на дирекция „Продажби и обслужване" каза, че в момента текат обществени поръчки, за да може продажбата на билети да бъде повишена.
"Обществена поръчка за надграждане на системата за билетоиздаване, за доставка на тези мобилни устройства за кондукторите, за разработване на софтуер за билетоиздаващите автомати по гарите".
Кога обаче всичко ще стане факт, Ивайло Георгиев не каза. Машините за продажба на билети стоят от години по гарите. Директорът на дирекция „Продажби и обслужване" допълни, че продължава акцията с т. нар. „народни карти за пътуване“. През „Фейсбук“ се искат данни за банкови карти, което е измама, каза Ивайло Георгиев
"С документи за пътуване ще могат да се снабдяват единствено от офисите на БДЖ или железопътните гари. Продажбите, които предлагаме чрез нашия сайт са само за билети за еднократно пътуване. Нашите клиенти да бъдат много мнителни при подобни примамливи предложения, които се пускат в пространството".
БДЖ е сигнализирало за измамата Фейсбук и българските власти.