Млад екип от ръководни кадри на най-високо ниво от престижни международни компании поема управлението на „Български пощи“, съобщиха от Министерски съвет. Вчера вицепремиерът Калина Константинова обяви на брифинг в Министерския съвет, че отстранява старото ръководство на пощите, заради лоши финансови резултати и липса на правилни управленски решения, които да спасят дружеството от непрекъснато растящи загуби. Богдан Теофанидис е новият изпълнителен директор на „Български пощи“.
Теофанидис има над десет години опит в големи международни компании като заема различни регионални, ръководни и специализирани роли в областта на дигитализацията, финансите и изграждането на системи за управление, базирани на ключови показатели. Преди да оглави екипа на „Български пощи“ ЕАД, организира глобалната програма за дигитализация, финансово планиране и контрол на HIAB AB, част от финладската група Карготек. HIAB AB е водещ световен доставчик на оборудване за транспорт и обработка на товари като реализира продажби за 2,4 милиарда лева годишно, търгувайки в над сто държави. Работил е като регионален мениджър по управлението на финансови услуги за шведската Sandvik и като мениджър отдел „Ключови показатели“ за Европа, Близкия Изток и Африка в центъра за споделени услуги на застрахователя AIG. Като техен служител, ръководи, изгражда и поддържа системи за управление и отчетност за компаниите Ingram Micro и Hewlett-Packard, а като консултант изпълнява успешни проекти за Кока-Кола ХБК България, посочват от МС.
Инж. Лъчезар Арсов е новият председател на Съвета на директорите на „Български пощи“. Той е специалист в областта на информационната сигурност. Завършил е Техническия университет, гр. София, магистър по телекомуникации. През последните 6 години е част от екипа на международната финтех компания Софтуер Груп, а професионалният му опит включва роли, както в частния, така и в държавния сектор. Кариерата му започва в „Телелинк“ ЕАД, а впоследствие работи последователно като експерт по информационна сигурност и одитор в Банка ДСК, Министерството на земеделието и храните, Министерството на финансите, Изпълнителната агенция по насърчаване на малки и средни предприятия. Извън професионалния си опит през последните 8 години е главен организатор на множество социални и благотворителни инициативи в София, допълват от правителствената служба.
Надежда Алексиева ще бъде заместник-председател в Съвета на директорите. Тя е юрист с дългогодишен опит в държавни дружества, сред които „Летище София“ ЕАД и „Български пощи“ ЕАД (от 2007г. до 2013г.) Работи като главен юрисконсулт на "Летище София" ЕАД и директор на дирекция "Правна дейност" в "Български пощи" ЕАД. Притежава богат опит и практика в екипи за управление на проекти в ИТ сектора и строителство на инфраструктура. Понастоящем е началник отдел "Социални дейности " в Министерството на отбраната.
Виктор Фачев, който се присъединява към Съвета на директорите на „Български пощи“, ръководи отдел "Човешки ресурси" в SiteGround, българска ИТ компания, лидер на международния пазар в своята сфера на дейност вече 16 години. Днес в компанията работят над 500 човека в офисите им в София, Пловдив, Стара Загора и Мадрид, Испания. SiteGround оглавява класацията за "Най-добрите работодатели в България" три години подред в независимото и анонимно проучване на международния консултант Aon, като се отличават с изключителните грижи, които полагат за служителите си и изграждането на пълноценна и здравословна работна среда и култура. Виктор Фачев има над 10 години професионален опит в управлението на човешки ресурси в различни сфери - от фармацевтичната до ИТ сферата. Преди да се присъедини към SiteGround, е оглавявал отдел "Човешки ресурси" в Kaufland България, в Sanofi за Югоизточна и Централна Европа и е управлявал HR процеси в Hewlett-Packard в София и Пало Алто.
Виктор Караджов също ще бъде член на борда. Заемал е поста директор на центъра за споделени услуги на Palfinger AG, международна технологична и машиностроителна компания, лидер в производството на кранове и повдигащи системи. Има богат опит в изграждането и управлението на ефективни административни процеси. Заемал е редица ръководни роли в областта на финансовия и оперативен мениджмънт, сред които финансов мениджър в центъра за споделени услуги на Sandvik, ръководител регионален екип „Вземания, плащания и управление на паричните средства“ за Unify, ръководител регионален екип „Вземания и управление на паричните средства“ за Ingram Micro. Притежава международни сертификати за управление на проекти, подобрение на процеси, счетоводство, бюджетиране и контрол.
Междувременно стана ясно, че в голяма част от пощенските станции вече е възможно плащане на сметки за битови потребители на EVN, съобщават от пресцентъра на националния пощенски доставчик.
От 543 локации, в които услугата е най-търсена, е възстановена работата в 360. Могат да се плащат сметки за ВиК във всички пощенските офиси в страната за Варна, Добрич, Стара Загора и Перник. Възстановено е плащане на задължения към БУЛСАТКОМ и два от местните кабелни оператори в Стара Загора, посочват още от „Български пощи“.
Оттам уверяват, че в цялата страна в пощенските станции могат да се закупуват винетки.
Екипи на „Български пощи“ продължават да работят през делнични и празнични дни за поетапно възстановяване на дейности и услуги, след като през април дружеството стана обект на хакерска атака, затруднила работата му по редица направления.
Теофанидис има над десет години опит в големи международни компании като заема различни регионални, ръководни и специализирани роли в областта на дигитализацията, финансите и изграждането на системи за управление, базирани на ключови показатели. Преди да оглави екипа на „Български пощи“ ЕАД, организира глобалната програма за дигитализация, финансово планиране и контрол на HIAB AB, част от финладската група Карготек. HIAB AB е водещ световен доставчик на оборудване за транспорт и обработка на товари като реализира продажби за 2,4 милиарда лева годишно, търгувайки в над сто държави. Работил е като регионален мениджър по управлението на финансови услуги за шведската Sandvik и като мениджър отдел „Ключови показатели“ за Европа, Близкия Изток и Африка в центъра за споделени услуги на застрахователя AIG. Като техен служител, ръководи, изгражда и поддържа системи за управление и отчетност за компаниите Ingram Micro и Hewlett-Packard, а като консултант изпълнява успешни проекти за Кока-Кола ХБК България, посочват от МС.
Инж. Лъчезар Арсов е новият председател на Съвета на директорите на „Български пощи“. Той е специалист в областта на информационната сигурност. Завършил е Техническия университет, гр. София, магистър по телекомуникации. През последните 6 години е част от екипа на международната финтех компания Софтуер Груп, а професионалният му опит включва роли, както в частния, така и в държавния сектор. Кариерата му започва в „Телелинк“ ЕАД, а впоследствие работи последователно като експерт по информационна сигурност и одитор в Банка ДСК, Министерството на земеделието и храните, Министерството на финансите, Изпълнителната агенция по насърчаване на малки и средни предприятия. Извън професионалния си опит през последните 8 години е главен организатор на множество социални и благотворителни инициативи в София, допълват от правителствената служба.
Надежда Алексиева ще бъде заместник-председател в Съвета на директорите. Тя е юрист с дългогодишен опит в държавни дружества, сред които „Летище София“ ЕАД и „Български пощи“ ЕАД (от 2007г. до 2013г.) Работи като главен юрисконсулт на "Летище София" ЕАД и директор на дирекция "Правна дейност" в "Български пощи" ЕАД. Притежава богат опит и практика в екипи за управление на проекти в ИТ сектора и строителство на инфраструктура. Понастоящем е началник отдел "Социални дейности " в Министерството на отбраната.
Виктор Фачев, който се присъединява към Съвета на директорите на „Български пощи“, ръководи отдел "Човешки ресурси" в SiteGround, българска ИТ компания, лидер на международния пазар в своята сфера на дейност вече 16 години. Днес в компанията работят над 500 човека в офисите им в София, Пловдив, Стара Загора и Мадрид, Испания. SiteGround оглавява класацията за "Най-добрите работодатели в България" три години подред в независимото и анонимно проучване на международния консултант Aon, като се отличават с изключителните грижи, които полагат за служителите си и изграждането на пълноценна и здравословна работна среда и култура. Виктор Фачев има над 10 години професионален опит в управлението на човешки ресурси в различни сфери - от фармацевтичната до ИТ сферата. Преди да се присъедини към SiteGround, е оглавявал отдел "Човешки ресурси" в Kaufland България, в Sanofi за Югоизточна и Централна Европа и е управлявал HR процеси в Hewlett-Packard в София и Пало Алто.
Виктор Караджов също ще бъде член на борда. Заемал е поста директор на центъра за споделени услуги на Palfinger AG, международна технологична и машиностроителна компания, лидер в производството на кранове и повдигащи системи. Има богат опит в изграждането и управлението на ефективни административни процеси. Заемал е редица ръководни роли в областта на финансовия и оперативен мениджмънт, сред които финансов мениджър в центъра за споделени услуги на Sandvik, ръководител регионален екип „Вземания, плащания и управление на паричните средства“ за Unify, ръководител регионален екип „Вземания и управление на паричните средства“ за Ingram Micro. Притежава международни сертификати за управление на проекти, подобрение на процеси, счетоводство, бюджетиране и контрол.
Междувременно стана ясно, че в голяма част от пощенските станции вече е възможно плащане на сметки за битови потребители на EVN, съобщават от пресцентъра на националния пощенски доставчик.
От 543 локации, в които услугата е най-търсена, е възстановена работата в 360. Могат да се плащат сметки за ВиК във всички пощенските офиси в страната за Варна, Добрич, Стара Загора и Перник. Възстановено е плащане на задължения към БУЛСАТКОМ и два от местните кабелни оператори в Стара Загора, посочват още от „Български пощи“.
Оттам уверяват, че в цялата страна в пощенските станции могат да се закупуват винетки.
Екипи на „Български пощи“ продължават да работят през делнични и празнични дни за поетапно възстановяване на дейности и услуги, след като през април дружеството стана обект на хакерска атака, затруднила работата му по редица направления.