Пощенски и електронни адреси, телефонни номера и фамилии на близо 140 хиляди клиенти на една от най-големите в света компютърни компании Хюлет-Пакард в Япония са изтекли в интернет, съобщи ИТАР-ТАСС.
Ръководството на компанията заяви, че инцидентът останал незабелязан от 13 до 20 февруари. През тези дни чрез сайта на компанията всеки потребител на интернет е можел да получи безпрепятствен достъп до личните данни на клиентите, които от 31 януари до 18 февруари са се регистрирали за участие в различни промоции, семинари или са попълвали анкети.
Хюлет-Пакард вече е изпратила уведомителни писма за инцидента на всички засегнати клиенти. Ръководството на компанията твърди, че не е получавало оплаквания за незаконно използване на личните данни.