Клипът "България е мястото" е бил представен пред 150 министри на туризма по време на туристическото изложение в Лондон, съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова.
Тя участва в единадесетата световна среща на българските медии, която беше открита днес в гръцката столица Атина.
Според нея една от целите на министерството през следващите години е да утвърди страната като дестинация за високоплатени туристи.
Силвестър Сталоун и Джейсън Стейтъм рекламират България (ВИДЕО)
Всички петзвездни хотели в страната имат ръст и нямат отлив, а в повечето от тях вече са налице и резервации за лятото на 2016 година, посочи тя. Стратегията за реклама за следващото лято е предимно чрез големи туроператорски фирми в съчетание с дигиталния онлайн маркетинг и социалните мрежи, каза тя. През идната година за туристическа реклама са предвидени около 9 млн. лева.
Вижте как се е рекламирала България през 1965 г. (ВИДЕО)
Популяризация на даденостите, които страната ни има и повишаване на качеството на продукта са два приоритета за да бъде България целогодишна туристическа дестинация, посочи министър Ангелкова.
Тя припомни, че 14,2 от БВП се формира от туризъм съпътстващи дейности. При ограничаване на сивия сектор ще бъде увеличен този процент, а туристическият данък трябва да се инвестира в инфраструктура и образование.
Защо клипът за България със световни звезди разбуни духовете?
При зимния туризъм са регистрирани повече от пет процента приходи, стана ясно по време на срещата. За следващия сезон в курорта "Пампорово" вече има резервации за групи от Румъния, Сърбия и Македония, даде пример Татяна Маринова, представител на курортния комплекс. Тя припомни, че голям интерес проявяват туристи от цял свят за детски ски училища в различни възрастови групи. Тя каза, че очаква пет процента ръст за следващия зимен сезон.
Източник: БТА