"Къде сме? Сигурно някъде близо до слънчевите брегове на Средиземно море...? Тук има рози, рози навсякъде. Където и да се намира - това място е земя на щастието". Така започва кратък рекламен филм за България като туристическа дестинация, който е направен през 1965 година.
Силвестър Сталоун и Джейсън Стейтъм рекламират България
В събота Министерството на туризма пусна клип с холивудски звезди, рекламиращи страната ни. Видеото разбуни духовете в социалните мрежи. Едни го определиха като корпоративна реклама на киностудията у нас, други останаха впечатлени. Клипът предизвика за пореден път множество въпроси - как точно да бъде рекламирана България, какви послания е нужно да отправим.
2015 година
В близо 8-минутното видео от 1965 година са описани начинът на живот на българите преди 50 години, прелестите на родината ни - Розовата долина, манастирите, плажовете, София, Велико Търново.
Въпреки че клипът рекламира страната ни като туристическа дестинация се акцентира и върху самите българи, които са показани като трудолюбив, сплотен народ, обичащ живота.
1965 година