Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ ще въведе няколко промени в ежедневната си работа, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на дружеството:

Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От днес – 12 март, те ще работят от 8.00 до 17.00 ч. само в делничните дни;

Временно мобилният център за услуги няма да работи;

Дружеството приканва клиентите да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“ или към официалната писмена форма през сайта на дружеството преди да посетят някой от центровете. Посещенията в центровете за услуги да бъде само в случай на неотложна необходимост;

Клиентите, които не могат да отложат посещението си в центровете за обслужване, да изчакват пред офиса, докато служител на „Софийска вода“ ги покани;


На безплатния телефон на „Софийска вода“ клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.

През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери:        
-              Безплатен телефон 0800 121 21;
-              Интернет сайта на Дружеството – www.sofiyskavoda.bg ;
-              Лист, залепен на входната врата на жилището;

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:
-              Клиентски номер;
-              Номер на водомер;
-              Местоположение на водомера – кухня/баня/друго;
-              Тип вода, минаваща през водомера – топла, студена;
-              Показания на уреда.

Плановите и аварийни дейности няма да бъдат отменяни, с цел непрекъснатост на висококачествената и надежда работа на „Софийска вода“. Бихме искали да уверим жителите на столицата, че безопасността и качеството на водата, която подаваме към клиентите ни, е с най-висок приоритет.

„Софийска вода“ благодари за проявеното разбиране, което цели предпазване на нашите клиенти и на нашите служители, за които носим отговорност.