Над 1000 посетители на избрани клубове в София получиха безплатни тестове „Алкохол контрол” в рамките на кампанията „Обади се, като стигнеш!”. Това стана на поредица акции в Maskara, MOTTO и Back Stage през най-активните за забавления петък и събота вечер.
Така организаторите на „Обади се, като стигнеш!” сложиха началото на сътрудничество с най-модерните столични заведения, в рамките на което специален печат, поставян на клиентските сметки, ще напомня на любителите на нощния живот „Мисли трезво, не карай, след като си пил”.
Mascara, Motto, Back Stage, PR Club, Swinging Hall, „Пиано-бар Smiles” и други застават зад кампанията „Обади се, като стигнеш!” и зад идеята, че можеш да се забавляваш без ограничения, стига това да не застрашава теб или живота на другите. Успешното сътрудничество на организаторите на „Обади се, като стигнеш” и собствениците на заведения ще даде възможност на кампанията да достигне със своето лично послание до една от рисковите групи на участници в движението. Тестовете „Алкохол контрол” предоставят възможност за персонална проверка дали нивото на алкохол надхвърля допустимите от закона граници за шофиране. Така водачите могат да вземат най-разумното решение - да не сядат зад волана след консумация на алкохол.