Модният бранд Lane Bryant, който създава дрехи и бельо за по-пищните представителки на нежния пол, връща популярния от 2015 година хаштаг „Аз не съм ангел“ (#ImNoAngel).

Ашли Греъм - пищната красавица, която промени правилата (СНИМКИ)

Целта на кампанията е да накара закръглените дами да се чувстват красиви и секси в кожата си. А нейно рекламно лице е световноизвестната манекенка Ашли Греъм.

Пищната Ашли Греъм: Несъвършенството не е страшно (СНИМКИ)
 
Движението „Аз не съм ангел“, към което се присъедини и звездата от сериала „Оранжевото е новото черно“ Даниел Брукс, призовава дамите да публикуват в социалните мрежи снимки, на които се чувстват красиви и уверени в себе си, като кадрите трябва да бъдат придружени от #ImNoAngel.
 
Темата за позитивното отношение към закръглените жени е широко обсъждана както в модната индустрия, така и извън нея. Някои критици определят появата на пищни модели като „пропаганда на затлъстяването“.

Ревю с пищни модели нажежи страстите (СНИМКИ)

А междувременно #ImNoAngel набира все повече популярност в социалните мрежи. Уверете се сами: