"Топлофикация-София" ще отговаря на въпросите на потребителите за начина на формиране на сметки по всички канали за комуникация - на телефон 0700 11 111, в клиентските центрове, на e-mail: inf_r@ toplo.bg или info_r@toplo.bg, в чат платформата на сайта www.toplo.bg във Фейсбук страницата на дружеството. Това съобщиха от дружеството.

Защо сметките за парно за месец март са най-високи?

Сметките за отопление и топла вода
са изготвени коректно и съобразно изискванията на Наредбата за топлоснабдяване. Потребителите могат да се ориентират в месечната си сметка като извършат последователно изчисленията, посочени в графиката по-долу.
 
Ще можем ли да сключваме индивидуални договори с топлофикация?

За база се приема реалната консумация във всеки отделен имот за предходния отоплителен сезон, отразена в изравнителната сметка. Всеки клиент може да открие останалите необходими данни, които да приложи във формулата, в информационната част на месечното съобщение към фактурата си.