Британската певица Адел се появи на корицата на ноемврийския брой на сп."Ролинг стоун" без грим.
В интервю за изданието изпълнителката разказва за личния си живот, за това, че не е съвсем запозната с новините в света на музиката.
Тя говори също за завръщането си на сцената с новия си албум "25".
Read our new Adele cover story in full https://t.co/49ExQOu149 #longreads pic.twitter.com/B3WtHYcxv2
— Rolling Stone (@RollingStone) November 4, 2015
Само преди дни стана ясно, че Адел е счупила рекордите с новата си песен "Hello" и видеоклипа към нея, припомнят Ройтерс и Франс прес.
Новото видео на Адел чупи рекорди
През дебютната си седмица песента "Hello" от предстоящия й нов албум е била свалена 1,1 милиона пъти срещу заплащане в САЩ. Така тя подобри рекорда за най-продавано онлайн парче за една седмица, установен от песента "Right round" на рапъра Фло райда през 2009 г., свален срещу заплащане 636 000 пъти за една седмица.
Адел продължава да чупи рекорди с новата си песен
За една седмица новото парче на Адел е било слушано и в онлайн стрийминг сайтовете /без сваляне, само прослушване/ 20,4 милиона пъти. Това е два пъти повече в сравнение с предишния рекордьор - парчето на канадеца Джъстин Бийбър "What do you mean?".
Премиерата на новия албум на Адел "25" ще е на 20 ноември. Очаква се да е най-продаваният за годината.
Адел разбива интернет рекорди (ВИДЕО/СНИМКИ)
Предишният албум на певицата, озаглавен "21", беше най-продаваният албум на века във Великобритания и най-продаваният албум в САЩ за две последователни години.
Клипът към новото парче на Адел пък сега е гледан близо 200 милиона пъти в YouTube. Само в сайта Vevo видеото към парчето "Hello" е било гледано 27 милиона пъти в първите 24 часа от премиерата му миналата седмица. Клипът е дело на канадския режисьор Ксавие Нолан.
Източник: БТА