/ netinfo
Казанлъшки предприемач е превърнал семейната реликва лек автомобил „Волга Газ 24“, модел 1975 г, в интересен и уникален символ на победата и края на Втората световна война, а също и в своеобразен реверанс към историята.
 
Возилото е грижливо опазено и стопанисвано, в движение е и е специално тунинговано с различни символи на победата над Хитлеристка Германия, увековечени на 9 май 1945 г.

Лекият автомобил, който напуска гаража изключително рядко в годината, но задължително на днешния ден - 9 май, е тунингован от най-добрия в автотунинга у нас, човекът, който е рисувал по мотоциклетите на шоумена Слави Трифонов - казанлъчанинът Мирчо Мирчев.

Волга
netinfo

 По желание на стопанина на "Волга"-та, Мирчев изписва на предницата й основната фигура „Родината - майка - зове“ от Мемориалния комплекс, издигнат в централната част на Волгоград-Мамаев Курган, на най-високото място в града - 102 м, където по време на Битката при Сталинград през Втората световна война се провеждат тежки сражения, в периода септември 1942 до януари 1943 г. Тогава хълмът нееднократно преминава от съветски в германски ръце.Тази фигура е един от основните световни символи и паметници на победата от Втората световна война.

Волга
netinfo

Двете страни на уникалния ретро автомобил, който не ходи по паради, са изписани също със символи-места емблеми от Втората световна война. От едната страна е картина от последните сражения при битката за Берлин, която е една от най-кръвопролитните във войната и с най-голям брой жертви, за най-кратко време. Тя се води на емблематичната улица пред Райхстага - Гебраухщрасе. След това сражение Берлин капитулира.

За атаката на Берлинската отбранителна зона се включват около 1 500 000 войници, 1519 бойни бронирани машини (ББМ), 9303 артилерийски единици.

Другата страна на колата изобразява в полет няколко двуглави орли, митичен символ на Победата от древността до днес.

Волга
netinfo


Задният капак на Волгата е изрисуван със стария герб на Съветския съюз и емблемата на марката кола. Вътрешната част на своеобразния пътуващ музей – символ на Победата и края на Втората световна война е в червен кожен салони всички запазени екстри на "Волга"-та от онова време..

Стопанинът на автомобилното бижу е категоричен, че то не е създадено „за панаирджйски или търговски цели“, а е просто негова лична емоция. Атрактивната 43-годишна "Волга"- емблема на друга епоха от историята, обаче е основен рекламен атрибут на фирмената дейност на предприемача.

Волга
netinfo

Тя стои на негови календари за настоящата година и е запазена марка на дейността му.