/ Lidl
Клиентите ще се възползват от намаления на аутлет продуктите с до 70%
Първият магазин на Lidl в столичния квартал „Люлин” – на бул. „Доктор Петър Дертлиев” 111, се трансформира в аутлет. Единствено там клиентите на веригата могат да открият нехранителни стоки с до 70% намаление. Селекцията от продукти в аутлета се различава от останалите обекти, като включва и артикули от предишни колекции.

„Отново доказваме, че се вслушваме в нашите клиенти и правим всичко възможно, за да отговорим на променящите се потребителски нагласи и нужди. В аутлета магазина в квартал Люлин събираме на едно място голямо разнообразие от качествени нехранителни стоки, които предлагаме с атрактивни намаления до 70%. Като смарт дискаунтър №1 у нас и в Европа наша мисия е да превърнем пазаруването в удобно и приятно преживяване, което пести време и носи удовлетвореност по отношение и на качеството, и на цените”, каза Чавдар Михайлов, директор „Продажби и логистика" Регионално дружество Равно поле в Лидл България.

Аутлет концепцията дава възможност на клиентите на Lidl да намерят всички нехранителни продукти, необходими за едно домакинство. Сред тях са кухненски уреди и принадлежности от специални серии на собствените марки на веригата, детски играчки и пособия, както и голямо разнообразие от декорация за дома и градината.

В магазина могат да бъдат открити и любимите детски дрехи от собствените марки Lupilu и Perpets, както и текстил на Esmara и Livergy за него и нея и Crivit за спорт и активна почивка.

Всички текстилни предложения на веригата са сертифицирани от немския институт за качество Hohenstein.

Високо оценявани от клиентите са и инструментите Parkside, които със своята здравина и качество гарантират перфектната реализация на всеки проект за дома и градината.

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днескомпанията има 128 магазина в 55 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.