Над 4 милиона лева годишно ще спести ЧЕЗ – България от тримесечното отчитане, заяви днес във Враца Ясен Гуев, мениджър PR и комуникация на дружеството. “Фактурите се получават веднъж на три месеца, а плащането на сметките остава всеки месец”, заяви още той.
На упрека, че във Врачанско още не са получени фактури, Ясен Гуев призова за повече търпение до края на периода - началото на месец август, когато приключва първия тримесечен цикъл. Липса на пощенски кутии в селата, неточни адреси и неосигуряване на достъп до електромерите, са основните причини за недоставяне на фактурите. Броят на жалбите за липса на такива е намалял на 65-70 на месец, в сравнение с 200 в края на 2007 година.
Много от авариите в електропреносната мрежа са вследствие на строителство, стана ясно на срещата, а не поради остаряла и амортизирана мрежа. За година “ЧЕЗ – България” е направило над 70 млн. лв инвестиции.