С над 75 туристически агенции и оператори си е партнирала през изминалата година Общинската туристическа агенция „Цааревград Търнов“. Благодарение на договорните отношения, дружеството е увеличило с 9,13 % организираните посещения на музейни обекти в старата столица. 103 044 са обработените входни такси от туристи на „Царевград Търнов“ през 2018 г., като значително са се увеличили организираните чуждестранни групи от САЩ Испания, Китай, Германия, Франция и Великобритания.
11 511 са посетителите, преминали към музейните обекти през Туристическия информационен център. Повечето от тях са индивидуални туристи, като най-интензивен туристическият поток е бил през месеците април, май, юни, октомври и ноември.
Заради нарасналия интерес на испански туристи към културно-историческото наследство на Велико Търново, Общинската туристическа агенция „Царевград Търнов“ за първи път ще представи туристическия потенциал на града от 23 до 27 януари т.г. на Международното изложение FITUR в Мадрид.
Борсата се провежда от 1981 година насам и е едно от най-значимите събития в областта на туризма в световен мащаб и най-голямото на Иберийския полуостров. Ежегодно на форума се представят участници от над 100 страни, множество туристически агенции и туристически асоциации. Събитието служи и като глобална комуникационна платформа за разработване на бъдещи стратегии и насърчаване на туристическия бизнес.
11 511 са посетителите, преминали към музейните обекти през Туристическия информационен център. Повечето от тях са индивидуални туристи, като най-интензивен туристическият поток е бил през месеците април, май, юни, октомври и ноември.
Заради нарасналия интерес на испански туристи към културно-историческото наследство на Велико Търново, Общинската туристическа агенция „Царевград Търнов“ за първи път ще представи туристическия потенциал на града от 23 до 27 януари т.г. на Международното изложение FITUR в Мадрид.
Борсата се провежда от 1981 година насам и е едно от най-значимите събития в областта на туризма в световен мащаб и най-голямото на Иберийския полуостров. Ежегодно на форума се представят участници от над 100 страни, множество туристически агенции и туристически асоциации. Събитието служи и като глобална комуникационна платформа за разработване на бъдещи стратегии и насърчаване на туристическия бизнес.