Около 9 месеца след покупката при пореден проблем с дисплея, потребителят отново е направил рекламация на стоката в един от магазините на веригата “Германос”. След преглед в сервиз на потребителя е отказан ремонт на телефона, с аргумент, че повредата е настъпила вследствие намокряне на апарата, поради което и гаранцията е отпаднала.
Според допуснатата в хода на делото съдебно-техническа експертиза повредата в телефона не е била налице към момента на сключване на договора за продажба, проявила се е в резултат на експлоатация на апарата, но не и вследствие на намокряне. Съдът прие, че причината за несъответствието на закупената стока с договора за продажба не е в поведението на потребителя.
Районният съд осъди още дружество “Германос Телеком България” да заплати на потребителя сумата от 150 лв., представляваща претърпени вреди за периода от януари до май 2008г. чрез заплащането на наем за ползване на друг мобилен телефонен апарат. За сметка на дружеството са и направените по делото разноски от 144 лв.