Според британския вестник „Таймс”, цитиран от БТА, търговският център е продаден за 102 млн. лири. Сделката беше анонсирана още през септември миналата година, месеци преди молът да бъде открит. Неговото изграждане е струвало близо 50 млн. евро на инвеститора „Интерсервиз Узунови”, което означава печалба от 70 млн. евро.
Мол „Варна” е най-големият засега търговски център в България. Застроената площ е 70,000 кв.м, а търговската - 33,000 кв.м. Има 150 магазина, 8 кинозали, множество ресторанти и кафeта, супермаркет, боулинг зала, увеселителен център и 880 паркоместа.
"Инвестициите в мол "Варна" са елемент от стратегията на групата да разширява присъствието си в Европа. Въпреки сегашния икономически климат ние очакваме пазарът на дребно в България да продължи да расте, което превръща този първокласен обект в много привлекателна възможност за инвестиции", заявява пред „Таймс” Кит Милър, главен изпълнителен директор на "Милър дивелъпмънтс". Финансирането на сделката е осигурено от австрийската „Райфайзенбанк”.