Интерактивна кампания за повишаване на посещаемостта на спектаклите от ученици и студенти започва във варненския ДТ „Стоян Бъчваров”. Проектът е на Катрин Младенова и Стела Радева, студентки 4 курс, спец. Маркетинг в ИУ – Варна, с подкрепата на Театрално-музикален продуцентски център Варна – Драматичен театър „Стоян Бъчваров”. Времетраенето на кампанията е февруари – март 2014.
Кампанията е насочена към ангажираните, замислени, млади хора, които са позабравили колко много дава изкуството за личностното развитие. Всеки може да се асоциира с Маската, било то най-добрият ти приятел, учителят по история, съседката или дори самият ти, пишат в концепцията си Катрин Младенова и Стела Радева.
Какво се случва? Човек с бял костюм и маска (по известен като Маската) се появява в периода февруари-март 2014 в пик часовете в Мол Варна, Гранд Мол Варна, студентските столове и варненските училища, с цел привличане на вниманието.
Във Фейсбук вече е създадена група на кампанията и всеки ден ще се задават въпроси, свързани със самоличността на маската: "Знаете ли, кой е Маската", "За какво се бори Маската?", "Знаете ли маршрута на Маската?" Във Фейсбук групата вече тече игра за най-добра снимка с Маската. Снимките на първо, второ и трето място, събрали най-много харесвания, ще спечелят награди, като най-голямата е разкриване на същността на Маската и вечеря с актьор/актриса по избор от екипа на Драматичен театър Варна.
След края на първия етап започва раздаването на флаерите сред целевата аудитория от млади хора между 16 и 27 години, ученици и студенти. Флаерите от хитови постановки на театъра ще играят ролята и на промоционални билети за тези постановки.