Grand Mall с 83 % заетост на търговските площи
Grand Mall с 83 % заетост на търговските площи / Grand Mall

Най-големият търговски център във Варна се наложи като по-добрият бизнес партньор и като единствена световна модна дестинация в морския град.

Замислен като мащабен инвестиционен проект на Orchid Developments Group Ltd, намиращият се в морската столица Grand Mall се готви да навлезе в своята трета година със самочувствието на най-успешния търговски център във Варна.

Над 120 милиона евро е инвестицията в проекта, който има повече от 150 000 кв. м обща разгъната застроена площ, 50 000 кв. м от която са предназначени за отдаваеми търговски площи. 1 700 паркоместа с безплатен престой осигуряват удобство за посетителите.

Изключителните търговски характеристики на центъра и реномето му на надежден бизнес партньор направиха възможно на третия си рожден ден молът да отчита заетост на търговските площи от 83% . На неговата територия сега има над 150 опериращи търговски обекта. Това са основно представители на марки лидери в своите браншове. Целодневен поток от клиенти привлича хипермаркетът от най-голямата търговска верига в Европа Carrefour с повече от 9 200 кв. м площ. 

Единствената територия на световните модни марки край морето

Най-значимо и подчертано силно е присъствието на модните брандове, чиято класа дава на Grand Mall статута на единствена зона на световната мода във Варна. Посетителите откриват най-новото от Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, LC Waikiki, Mango, Intersport, Humanic, Deichmann.

Знаково за модната карта на България е предстоящото на 27 април откриване на първият във Варна магазин на H&М. Популярната шведска марка ще превърне над 2 200 кв. м в запазена територия за своите нови колекции.

С всеки месец палитрата от разнообразни търговски обекти под покрива на мола се разраства. Още нови наематели стъпват в Grand Mall в навечерието на активния туристически сезон Лято 2012: ресторант Rialto на известната верига BM, Alpha Furniture, Swissies, Pause Jeans, Bushman, Red Point, Stefanel,  Inglot, Badoo Fashion.

Предпочитаната от туристите шопинг дестинация

С наситения си микс от световни марки и разнообразни възможности за свободното време Grand Mall е предпочитаното място за пазаруване и забавления не само на варненци, а и на гости от целия регион. Ежеседмично в него влизат над 140 000 посетители, а през летния сезон те са над 195 000. При това посетителите идват от цяла Северо-Източна България специално за шопинг турове в най-големия мол край морето.

Особено внимание на посещенията в Grand Mall отделят туристите, които пристигат самостоятелно и организирано от курортите Албена, Златни пясъци, Св. св. Константин и Елена, от Балчик, Бяла, Обзор и Каварна. Причината, поради която те предпочитат Grand Mall за своя шопинг, е че той е единствената туристическа дестинация, в която откриват разпознаваемите марки от световния моден пазар.

Сред другите проекти на Orchid Developments Group Ltd, инвеститор с висок авторитет на пазара на недвижими имоти, листван на алтернативния сегмент на Лондонската стокова борса (AIM), са жилищен комплекс Orchid Hills Varna (с цени на кв.м. от 400 евро) и Orchid Gardens Varna. Работата по Orchid Gardens навлиза в последния си активен етап и се очаква в края на летния сезон комплексът в центъра на Варна да бъде открит. Групата управлява и хотел “Golden Yavor”на Златни пясъци.