Десет офиса във Варна със система за управление на клиенти
Десет офиса във Варна със система за управление на клиенти / netinfo
Министерството на държавната администрация оборудва десет офиса за административно обслужване в община Варна със системи за управление на чакащи клиенти. Това са централното звено за обслужване на общинската администрация, два офиса на дирекция „Местни данъци”, трите офиса на районна администрация „Аспарухово”, както и звената за предоставяне на услуги в администрациите на районите „Приморски”, „Младост”, „Владислав Варненчик” и „Одесос”.

Това е втората вълна от обекти, в които МДААР внедрява такава система. Модерното оборудване работи в още 39 обекта в цялата страна – 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност” към МВР, 1 офис на КАТ и 26 офиса на Националната агенция за приходи, сред които и този във Варна.

Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; високоговорител за обявяване на следващия клиент; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване и екрани на всяко гише. В създадената зона за клиенти са монтирани устройства, които информират потребителите за предлаганите услуги, за времето за чакане и обслужване и насочват към съответното гише. Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и др.