Ремонтът на над 23 км от АМ „Тракия“ между пътните възли „Чирпан-изток“ и „Стара Загора“ се очаква да завърши в средата на юли.
Целта е строителните работи в участъка да бъдат изпълнени качествено и движението да бъде възстановено във възможно най-кратки срокове, за да не се затруднява движението в активния летен сезон, съобщават от АПИ.
Строителните дейности в участъка започнаха в края на април. При проверка на председателя на Управителния съвет на АПИ инж. Апостол Минчев в началото на юни са констатирани редица нарушения, съобщават от Пътната агенция. Сред тях са влагане на некачествени и несъгласувани от Института за пътища и мостове строителни материали, неизпълнение на техническите указания от страна на строителя, липса на компетентен технически ръководител по асфалтополагане и други.
Предприети са необходимите мерки за коригиране на работата и спазване на технологичните процеси.
Проектът за ремонт на трасето предвижда по метода студено рециклиране да се възстанови носимоспособността на пътното тяло, подобряване на отводняването, полагане на нова асфалтова настилка, ограничителни системи /мантинели/, маркировка и знаци. На обекта се работи едновременно и в двете платна, които са в експлоатация от 2007 г, уточняват още от АПИ.
За изпълнение на строителните дейности в участъка между Чирпан и Стара Загора са затворени двете платна и трафикът преминава по обходен маршрут.
Пътуващите от София към Бургас се отклоняват при пътен възел „Чирпан - Изток“ на АМ „Тракия“ по път II-66. От там по второкласния път продължават до пътен възел „Стара Загора – Кольо Ганчев“, който е на път II-66 и път I-5 Стара Загора - Димитровград. След това движението е по път I-5 до пътен възел „Стара Загора“, където шофьорите ще продължават по АМ „Тракия“.
Пътуващите от Бургас към София се отклоняват при пътен възел „Стара Загора“ на АМ „Тракия“ по път I-5 до пътен възел „Стара Загора – Кольо Ганчев“. От там по път II-66 ще продължават до пътен възел „Чирпан - Изток“, за да се качат отново на АМ „Тракиия".
Алтернативен маршрут на участъка в ремонт на АМ „Тракия“ е Подбалканският път I-6 София - Бургас.
Целта е строителните работи в участъка да бъдат изпълнени качествено и движението да бъде възстановено във възможно най-кратки срокове, за да не се затруднява движението в активния летен сезон, съобщават от АПИ.
Строителните дейности в участъка започнаха в края на април. При проверка на председателя на Управителния съвет на АПИ инж. Апостол Минчев в началото на юни са констатирани редица нарушения, съобщават от Пътната агенция. Сред тях са влагане на некачествени и несъгласувани от Института за пътища и мостове строителни материали, неизпълнение на техническите указания от страна на строителя, липса на компетентен технически ръководител по асфалтополагане и други.
Предприети са необходимите мерки за коригиране на работата и спазване на технологичните процеси.
Проектът за ремонт на трасето предвижда по метода студено рециклиране да се възстанови носимоспособността на пътното тяло, подобряване на отводняването, полагане на нова асфалтова настилка, ограничителни системи /мантинели/, маркировка и знаци. На обекта се работи едновременно и в двете платна, които са в експлоатация от 2007 г, уточняват още от АПИ.
За изпълнение на строителните дейности в участъка между Чирпан и Стара Загора са затворени двете платна и трафикът преминава по обходен маршрут.
Пътуващите от София към Бургас се отклоняват при пътен възел „Чирпан - Изток“ на АМ „Тракия“ по път II-66. От там по второкласния път продължават до пътен възел „Стара Загора – Кольо Ганчев“, който е на път II-66 и път I-5 Стара Загора - Димитровград. След това движението е по път I-5 до пътен възел „Стара Загора“, където шофьорите ще продължават по АМ „Тракия“.
Пътуващите от Бургас към София се отклоняват при пътен възел „Стара Загора“ на АМ „Тракия“ по път I-5 до пътен възел „Стара Загора – Кольо Ганчев“. От там по път II-66 ще продължават до пътен възел „Чирпан - Изток“, за да се качат отново на АМ „Тракиия".
Алтернативен маршрут на участъка в ремонт на АМ „Тракия“ е Подбалканският път I-6 София - Бургас.