Студенти от Тракийски университет Стара Загора, посетиха офиса на НАП в града, в ролята на "Тайни клиенти".
Шестимата студенти, избрани след подбор, от Стопански факултет, доказаха, че са млади, отговорни и мотивирани и заслужиха доверието ни с професионалното си отношение към проучването. Работата им по проекта ни позволи да оценим качеството на предлаганите услуги и да идентифицираме проблемните области.
„Тайните клиенти" не са срещнали трудност при посещението си в НАП. Всеки е получил заявената услуга в рамките на 10 и под 10 минути. На клиентите е осигурен равен достъп до информация и услуги, посредством различни комуникационни канали: гише Информация, писмено запитване, информационен телефон, електронна поща, интернет страница, достъп до директор и началник отдел при необходимост.
Качеството на предлаганите услуги в офис НАП Стара Загора е оценено със средна оценка: отличен 5,50.
След анализ на анкетните карти, 100% от „Tайните клиенти" потвърждават, че НАП е модерна държавна агенция и обслужването е професионално, бързо и безпристрастно.
50% от запитаните студенти биха избрали НАП за свой бъдещ работодател, останалите 50% все още не са ориентирани професионално.
Съвместната ни работа по проекта „Таен клиент" цели подобряване на средата на обслужване за бизнеса и гражданите в Област Стара Загора.
Общото мнение на студентите е, че НАП е модерна администрация, отворена към своите клиенти. Служителите ни са професионалисти с доказан опит и качества, адекватни към променящата се среда. В офиса на НАП в Стара Загора се предлагат услуги покриващи европейските стандарти за обслужване, като към тях добавяме и броя, качеството и удобството на електронните услуги достъпни за всички клиенти.