Ресурсните учители Валентин Калчев и Катерина Иванова се включиха в приема, организиран от президента Румен Радев по повод 24 май – Ден на българската просвета и култура и славянската писменост.
Валентин Калчев е координатор на Националната асоциация на ресурсните учители/НАРУ/, а Катерина Иванова е сред първите педагози, които успешно прилагат новия закон за предучилищното и училищното образование в сферата на приобщаването. Иванова организира работата на екипа за личностно развитие в училище „Железник” в Стара Загора, където се обучават най-много ученици със специални образователни потребности - 45.
Президентът Радев поздрави старозагорските ресурсни учители и им благодари за ежедневните усилия, които полагат за обучението и приемането на децата с различия в България.
В област Стара Загора се оказва допълнителна подкрепа на близо 900 деца и ученици със специални образователни потребности. В изпълнение на новия образователен закон за тяхното приобщаване в голяма част от детските градини и училищата вече работят вътрешни екипи от ресурсен учител, логопед и психолог. Там, където учебното заведение няма средства за назначаването на нужните специалисти, те се осигуряват от Регионалния център за приобщаващо образование.
Валентин Калчев е координатор на Националната асоциация на ресурсните учители/НАРУ/, а Катерина Иванова е сред първите педагози, които успешно прилагат новия закон за предучилищното и училищното образование в сферата на приобщаването. Иванова организира работата на екипа за личностно развитие в училище „Железник” в Стара Загора, където се обучават най-много ученици със специални образователни потребности - 45.
Президентът Радев поздрави старозагорските ресурсни учители и им благодари за ежедневните усилия, които полагат за обучението и приемането на децата с различия в България.
В област Стара Загора се оказва допълнителна подкрепа на близо 900 деца и ученици със специални образователни потребности. В изпълнение на новия образователен закон за тяхното приобщаване в голяма част от детските градини и училищата вече работят вътрешни екипи от ресурсен учител, логопед и психолог. Там, където учебното заведение няма средства за назначаването на нужните специалисти, те се осигуряват от Регионалния център за приобщаващо образование.