Пазаруване on-line
Пазаруване on-line / netinfo
Търговията вече не е това, което беше – отиваш в магазина, обикаляш, разглеждаш, избираш си стока и я купуваш. До тук добре, стига естествено да имаш достатъчно свободно време да го направиш. В наши дни, когато сме заети с професионални и лични ангажименти, има много по раоцинален начин за покупка. С напредването на интернет технилогиите се разви и едно сравнително ново понятие в на пазара на стоки и услуги, а именно “on-line” търговията. В тази посока започва да се развива и бизнеса в България. И по този повод в Стара Загора се провежда информационен семинар на тема “Формиране на устойчиви работни места чрез създаване на Мобилно студио за консултации, презентации и дистрибуция в помощ на творческите индустрии от Югоизточен район”.

“Интернет маркирането е това е най-бързия, достъпен и лесен начин да се популяризира една фирма на “on-line” пазара”, обясни лекторът на Семинара Христо Янков.

Идеята на проекта, финансиран по порограма Фар - “Развитие на човешките ресурси” е повишаване на конкурентноспособността на малките и микро- предпроятия в България , в частност на производителите от Старозагорска област, посредством интернет маркирането. По този начин те могат да представят на ниво стоките и улугите си както на родния, така и на европейския пазар. Всъщност колкото по-информирани са местните фирми относно интернет рекламата, толкова по-бързо ще се популяризира маркирането в мрежата и ще се разпространят,предлаганите от тях стоки и услуги.

“Стара Загора е един относително добър и бързоразвиващ се икономически регион и засилването на "on-line" търговията може само да повляе положително върху местния бизнес”, коментира още лекторът ХристоЯнков.

“Aко съпоставим две фирми с еднаква дейност и потенциал, но едната рекламира активно в интернет, а другата не, то резултата би бил безспорно в полза на тази, която залага на интернет маркиренето, защото все повече потребители ще могат видят предлаганите стоки и услуги”. Христо Янков коментира още, че възрастовата група на най-масовите он-лайн потребители е между 20 и 30 години. След време този обем ще се увеличи, тъй като и настоящето непълнолетно поколение ще се ориентира към on-line пазаруването.