Call center в Общината
Call center в Общината / netinfo
Община Стара Загора работи по проект за създаване на единен телефонен център. Проектът е по един от приоритетите  за открита и прозрачна администрация по Оперативна програма “Администартивен капацитет” и е на стойност 500 000 евро.

Чрез използването на центъра гражданите ще могат да получат бърза и точна информация по телефона, което ще спести голяма част от времето и нервите им. В центъра ще работят добре подготвени специалисти, а за целта ще бъде създадена и технологична система.

Т.нар. call-центрове съществуват отдавна и подпомагат дейността на някои компании, като EVN например, или са част от практиките на някои български общини.

Тази наша идея все още e в първоначален етап от осъществяването си, каза кметът проф. Светлин Танчев.

Прокетът за центъра беше представен по време на Шестата традиционна среща на общините-членове на Страсбургския клуб. Той е създаден преди пет години и в него членуват 36 общини от Европа, а Старозагорската община е една от първите, поканени да членуват в клуба.