Центърът за градска мобилност въвежда нова SMS услуга за водачите, чиито автомобили са принудително преместени на наказателен паркинг. Услугата стартира от 22 януари 2020 година, съобщиха от от ЦГМ.
Водачите, чийто автомобил е вдигнат от "паяк", ще получават кратко съобщение от номер 1902, че колата е вдигната, адреса на паркинга, връзка със сайта и контактния телефон на ЦГМ.
Съобщението ще се изпраща на телефона, от който последно е пуснат SMS за паркиране в зона. Целта на промяната е да се даде максимално информация на водачите и тя да е полезна за тях.
„Зелен билет“ за градския транспорт в София заради опасно мръсен въздух (ВИДЕО)
По този начин ЦГМ ще се опита да спести време и емоции у водачите, които по някаква причина са нарушили правилата при паркиране. Също така забавянето на освобождаване на автомобила от специализиран паркинг може и да доведе до натрупване на автомобили, които стоят непотърсени по два-три дни и повече.
Текстът на краткото съобщение ще е изписан на латиница.
Водачите, чийто автомобил е вдигнат от "паяк", ще получават кратко съобщение от номер 1902, че колата е вдигната, адреса на паркинга, връзка със сайта и контактния телефон на ЦГМ.
Съобщението ще се изпраща на телефона, от който последно е пуснат SMS за паркиране в зона. Целта на промяната е да се даде максимално информация на водачите и тя да е полезна за тях.
„Зелен билет“ за градския транспорт в София заради опасно мръсен въздух (ВИДЕО)
По този начин ЦГМ ще се опита да спести време и емоции у водачите, които по някаква причина са нарушили правилата при паркиране. Също така забавянето на освобождаване на автомобила от специализиран паркинг може и да доведе до натрупване на автомобили, които стоят непотърсени по два-три дни и повече.
Текстът на краткото съобщение ще е изписан на латиница.