Близо 2000 фирми имат регистрация по ДДС и техният брой непрекъснато се увеличава, информираха от ТД на НАП-Ямбол.
От 17 март до 17 май 2008 г., Информационният център на НАП е обслужил над 11 000 телефонни обаждания, а служителите му са отговорили на над 1100 имейла.
Автоматичната услуга за справка за ДДС-регистрация е ползвана 3000 пъти. Предстои в бъдеще да се внедрят автоматични справки и за здравно-осигурителен статус на клиентите, както и модул за изходящи телефонни обаждания за просрочени данъчни или осигурителни задължения.
Информационният център на НАП е с работно време от 9.00 до 17.30 ч. всеки делничен ден, като обаждането се таксува на цената на един градски разговор за абонати на БТК и според тарифния план за абонати на мобилните оператори.