Националната агенция „Пътна инфраструктура" /НАПИ/ обявяви старта на обществен дебат по темата трябва ли да има рекламни съоръжения в сервитутната зона на републиканските пътища.
„Ръководството на агенцията отчита зачестилите въпроси на медии по темата за крайпътните билбордове и е убедено, че човешките животи, завършващи по българските пътища, са не просто статистика, а разговор, който трябва да се води в широк обществен контекст и на висок глас", се казва в прессъобщение на агенцията.
От агенцията приемат предложения за формàта на реализиране на подобна инициатива, за законодателни и нормативни промени, за аудитория, към която да се насочи дебатът, сапътстващи инициативи, изобщо целесъобразност на въпроса да има ли рекламни съоръжения на 3 метра от ръба на пътното платно в България.
НАПИ обяви дебата в официалния си сайт www.napi.government.bg и призовава за участие в дебата гражданите и институциите.
Областните пътни управления в страната - като част от структурата на НАПИ - участва активно в дебата. Затова призоваваме гражданите от област Сливен да заявят своята гражданска позиция, като изпращат своите мнения и препоръки на press.opu.sl@gmail.com.@gmail.com, се казва още в прессъобщението.