Клиентите на “Е.ОН – България” могат да проверяват какви са задълженията им за изразходвана ел. енергия на Интернет страницата на компанията, съобщиха за Дарик от дружеството.
Целта е да разширим обхвата на предлаганите услуги. Имаше голям интерес от страна на клиентите относно възможността за проверка на сметката онлайн.”, заяви Антония Кръстева, старши вице президент „Обслужване на клиенти” в “Е.ОН – България”.
На адрес www.eon-bulgaria.com, в категорията нова услуга: проверка на сметката за електроенергия, след въвеждане на клиентски номер, ще бъде предоставяна информация за дължимата сума. В тази услуга не се отразяват плащанията, извършени от клиентите през съответния месец и не се съдържа информация дали задължението е погасено или не.
Услугата се въвежда поетапно и в момента от нея могат да се възползват клиенти, които нямат неплатени стари сметки /до февруари 2007/. Тя обаче не е достъпна за потребители, които се издължават чрез разплащателна сметка и за клиенти, които живеят в малки населени места, където няма открити електронни каси. Тези клиенти могат да се информират за задълженията си на телефон 0 700 161 61.
Специалистите на компанията работят по разширяването на услугата и в най-скоро време от нея ще могат да се възползват максимален брой клиенти.