Анкети ще могат да попълват гражданите в РЗОК - Търговище и в офисите на касата в Омуртаг и Попово. Те са част от програма на НЗОК.
За да подобри работата на администрацията и да я приведе в съответствие с „Хартата на клиента”, Националната здравноосигурителна каса въведе обслужване „на едно гише” . С цел измерване на удовлетвореността от предоставяните по този начин административни услуги, институцията провежда анкета сред здравноосигурените.
Формуляри от специално създадената Анкетна карта вече са на разположение на гражданите в приемните на районните здравноосигурителни каси. На видно място може да се види образец от картата, както и информация за възможността гражданите да изразят свободно мнението си за административните услуги, получавани в системата на НЗОК, като се идентифицират единствено чрез своята възраст, професия и социален статус. Анкетната карта е анонимна и се попълва по желание от потребителите. Анализът на резултатите, които системно ще се събират и обобщават, включва отговори на въпроси за предпочитаните форми за административно обслужване на гражданите като: достъп до информация, количество на предоставяната информация (яснота, точност, пълнота), отношение на служителите към клиентите и техните знания и умения да предоставят информацията по достъпен начин, възможност за насочване на въпроси към съответната институция, когато запитванията не са в компетенциите на Националната здравноосигурителна каса, и т.н.