Русенската компания „Хера адвертайзинг” ще представи своя епоксидна смола за обемни стикери на първата специализирана изложба за печатни и рекламни комуникации COPI’S. Събитието ще се проведе от 16 до 18 октомври 2012 г. в Интер експо център – София. Това съобщи Явор Роев, управител на дружеството. Той уточни, че смолата е предназначена за професионална употреба и засега търговското й наименование, с което ще бъде пусната в продажба, се пази в тайна.
Интересуващите се от продукта ще получат мостри, информационни материали и консултация от представителите на „Хера адвертайзинг” ООД на щанд А11 в зала 4 през целия период на изложението. Фирмата участва във форума и с презентация на 12-те видеостени.
Предстои пускането в продажба на епоксидната смола за изработка на обемни стикери. Двукомпонентният продукт е разработен от русенската компания през 2006 г. Веднага след това започва използването му за производство на популярните в рекламния бранш „лого капки“. „Резултатите от експерименти и тестове през годините са вече налице – подобрена формула и високо качество на крайния продукт”, споделя Явор Роев.
Изработените със смолата обемни стикери са с прозрачно и еластично покритие, придаващо отлична визия на рекламното послание. За да отговори на потребителското търсене, фирмата предлага на атрактивни цени опаковки от 1 до 20 кг за машинна или ръчна употреба, пълнители за ръчни апликатори (пистолети) – 50 мл в съотношение 1:2 и ръчни апликатори (пистолети).
Изложбата COPI‘S е резултат от обединените усилия на агенция „Булгарреклама” и „Прим дизайн”. Партньори на събитието са Българската асоциация на производителите на рекламно-информационни елементи /БАПРИЕ/ и Българска асоциация за съвременна графика и печат /БАСГП/. Очаква се 100 български и чуждестранни компании да се включат в единственото за годината изложение за рекламната и печатна индустрия в България, представяйки тенденциите и последните технологии в своите области.