40-годишните мъже проевропейски настроени
40-годишните мъже проевропейски настроени / netinfo
Вторият ден на медийния фестивал “Българската Европа”2006 започна с представяне на резултатите от национално проучване за присъствието на европейската тема в българските медии. От 1 май до 30 септември под наблюдение са били 10 телевизии и 5 национални радиостанции. Най-висок е делът на предаванията с европейска тема в програмите на трите национални телевизии /Канал1, БТВ и Нова ТВ/, а при радиата челната позиция е на Дарик радио и Хоризонт. Това е основният извод от проучването направено от Агенция Маркет Линкс. Специално значение на темата за Европейският съюз и присъединяването на страната ни отдават хората на средна възраст от 40-45 години, предимно с висше образование и по-често мъжете. Като цяло слушателите и зрителите смятат, че българските електронни медии са обективни и изчерпателни и успяват професионално да отразят предприсъединителния процес.