Въздушен ресторант на 40 метра за гостите на Есен 2008
Въздушен ресторант на 40 метра за гостите на Есен 2008 / netinfo
Въздушен ресторант на височина 40 метра ще работи за гостите на панаира по време на есенното изложение, което се открива идния понеделник, съобщи техническият директор на националния изложбен център Стоян Стоянов. Панорамното заведение на открито, за което са направени първите резервации, ще бъде ситуирано в обновената зона на панаирното езеро. Там ще отвори врати Виенският павилион, изграден в стила на сградите на Първото българско изложение. В същия стил ще бъде и 28-а палата, чиято реконструкция ще приключи напролет.

Инвестиции за 15 млн. лева в модернизация на базата и в нови услуги е направил панаирът от началото на годината, посочи Стоянов. Голяма част от тях са отишли в изграждането на 56 декара нова открита изложбена площ, където на предстоящия есенен панаир ще бъде експонирано тежкото машиностроене. Направена е хидроизолация на три палати, а 21-а е климатизирана. За посетителите на Есен 2008 ще заработи и първия в Пловдив многоетажен паркинг, чиято фасада е украсена със светещи ноти.

За пръв път изложителите ще могат да рекламират на три 34-метрови мултимедийни екрани, които излъчват по ултрамодерната LED –технология.

На новите изложбени площи и услуги се дължат увеличените с около 6% приходи от есенното изложение, тъй като цените на площите са запазени, каза изпълнителният директор Георги Гергов. Миналогодишният технически панаир донесе на дружеството близо 17 млн. лева.

3078 фирми от 45 държави са заявили участие в сегашното 64-то издание. На него ще бъдат представени рекорден брой новости - 211, от тях 46 световни.

Над 250 модела леки коли са включени в тазгодишния Автомобилен салон Пловдив, на който ще има 13 премиери, съобщи председателят на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България, която е съорганизатор на проявата. Ще бъде връчена и традиционната награда за посетители – автомобил по избор между 7 марки и екскурзия за двама в Гърция. Посетителите на автомобилния салон ще попълват анкетни карти и с тях ще участват в томболата за наградите. За 7 години пловдивският автосалон се разрастна 3,5 пъти - от 4000 на над 14000 кв. метра, коментира Стоян Желев.