Майонеза „Краси” бе отличена за успешния си брандинг, добрите бизнес практики и социално отговорната политика, която провежда. На стилна церемония бяха връчени отличията Superbrand на най-забележителните търговски марки. Глобалната организация Superbrands, призната като водещ световен независим арбитър в брандинга определи марките, които се отличават и доминират над останалите в рамките на националните пазари.
„За нас е чест да сме сред отличените марки и отговорност да продължим напред все така уверено и успешно, за да изпълним дълга си към потребителите като предлагаме един висококачествен хранителен продукт”, заяви при връчването на отличието мениджърът на Фабрика за майонеза „Краси”, Даниела Авджиева. Три юбилея отбелязаха организаторите през тази година -10 години успешно присъствие на Superbrands в България, 20-годишен юбилей от основаването във Великобритания и 5-то по ред издание за България.
Актьорът-легенда Васил Михайлов озвучи информационния клип за наградата Супербранд на майонеза „Краси”, който бе изработен от саунд дизайнера на Дарик радио Светлин Давидов. Той бе поканен лично от собственика на известната пловдивска марка Димитър Консулов и прие с удоволствие.
Универсална е методиката на подбор и оценяване на брандовете за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. За да се гарантира максимална обективност, членовете на Борда не получават материално възнаграждение, а също така не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.
Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands, а именно да е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.
Проучването се реализира по инициатива на глобалната организация на Superbrands и чрез него се открояват най-силните марки у нас в потребителския сектор, сред които е и майонеза „Краси”.